torsdag, september 20, 2012

Artikkel nr 7000 publisert på bloggen i dag

I dag passerer bloggen en aldri så liten milepæl. Siden starten i 2006 har jeg skrevet 7000 artikler. Bloggen øker stadig i antall lesere, og er blitt en av de mest leste kristne bloggene i Norge. Det kjenner jeg stor ydmykhet innfor.

Takk til alle dere som ber for meg, og den delen av tjenesten i Guds rike som bloggen utgjør. Jeg føler stor takknemlighet overfor alle de som bidrar med bakgrunnsinformasjon verden over, og som gjør det mulig å skrive om ting som få andre publiserer. Kontaktnettet vårt gjennom den internasjonale bønnebevegelsen har vokst seg stort gjennom årenes løp. Ofte kan vi bringe informasjon mange dager før de blir trykket i kristen dags- eller ukepresse.

Takk til alle dere som leser bloggen. Jeg kommer til å fortsette så lenge helsa holder, og Gud vil.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du og bloggen er en velsignelse for meg og mange, gratulerer med 7000 innlegg, håper på 7000 til..Er med å ber for deg og dine. Ønsker deg og dine Guds velsignelse videre. Soli Deo Gloria! Alt til ære for Gud.

Bjørn