tirsdag, februar 13, 2018

Oppdatering og forbønnsbehov

Er inne i noen tunge sykdomsdager. Veldig mye og intense smerter og kraftig øresus. Trapper opp Parkinsons-medisinen, men kjenner ikke store endringen ennå. Er takknemlig for alle som ber for meg og familien vår. Må innrømme at nå er dagene tøffe. Kjenner nok litt motløshet for tiden, særlig om nettene. I dag har jeg vært til halvårig kontroll hos øyenlegen. Økt veskeansamling og blødninger i høyre øye. Har fått beskjed fra NAV om at jeg nå får rullestol. Må innrømme at jeg har litt ambivalente følelser i forhold til den, men den vil gjøre meg mer mobil.

Men jeg er så glad for at jeg mitt i svakheten og skrøpeligheten fremdeles får tjene Herren. Det er det som hilder meg oppe, det er det som gir mening. Om menigheter ønsker besøk høsten 2018 eller våren 2019 hadde det vært veldig fint å få plottet det inn i kalenderen snart.

Timeplanen ser slik ut fremover. Be gjerne for disse møtene og seminarene:

Februar:
22.-25: Sammen for Hans ansikt. Nasjonal bønnekonferanse på Grimerud.
Fredag 23 skal jeg ha seminar på bønnekonferansen med tittelen: Norske bønnehus med keltiske røtter - Hvordan leve et liv i bønnens rytme.
Søndag 25 kl.11.00 Preken Toten frikirke, Raufoss
Mandag 26: Fastebetraktning Gjøvik kirke kl.21.30

Mars:
Torsdag 1: Fastebetraktning Gjøvik kirke kl.21.30
Tirsdag 6: Fastebetraktning Gjøvik kirke kl.21.30
9.-11: Baptistenes lederkonferanse
Lørdag 10: Seminar om menighetens bønneliv på Baptistenes lederkonferanse
Søndag 11: Preken i Brumunddal baptistkirke kl.11.00
Tirsdag 13: Fastebetraktning Gjøvik kirke kl.21.30
Torsdag 15: Seminar Misjonskirkens pastor- og lederkonferanse i Fevik
Lørdag 17: Seminar Arendeal baptistmenighet
Søndag 18: Preken Arendal baptistmenighet
Søndag 25: Preken Hamarkirken (Norsk Luthersk Misjonssamband) kl.11.00

Be om mot, styrke, inspirasjon og legedom. Be spesielt om at jeg kan få slippe denne forferdelige øresusen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Takk for dine tanker om tungetale som bønnespråk. Vi har nettopp lest de fem innleggene sammen. Samtidig har vi bedt for deg og dine forbønnsbehov i dag. Guds fred. 13.02.18 1530 :) T&A